Descriere

drumurile_amantilor

Comandă cartea

De la editură

“O sensibilă selecție de locuri consensuale cu femei și barbați ne este propusă în acest roman semnat de Corina Ozon, cu o maturitate a scriiturii ce culminează în fiecare frază cu o speranță. Speranța devine un centru de viață secundă, reconstruind existențe frânte succesiv, feminine și masculine, sub forma unor identități private, dezrădăcinate, dar care se exprimă și trăiesc într-o comunitate globalizată de afecte și emoții.”

Mihaela-Alexandra Tudor, profesor universitar, Les Arcs-sur-Argens, Franța

 

“«Dincolo de furtună» este prima carte a Corinei Ozon care transcende timpul istoric şi spațiul geografic românesc. Prin talentul ei deja consacrat în cărţile scrise în cinci ani, Corina aduce în prim plan poveștile de dragoste ale unor români din două generații, care au ales calea exilului, respectiv a emigrației; în ultimul caz, povestea urmașilor lor. Cei din prima generație – oameni politici și artiști de mare valoare – fac parte dintre acele personalități care au refuzat să facă compromisuri în fața regimului străin instaurat în 1946 și au ales drumul dureros al exilului. Cei din a doua generație reflectă imigrația de la sfârşitul anilor 1980, începutul anilor 1990. Veți întâlni o lume fascinantă, dureroasă, incitantă, impregnată cu mister, simbolism, referințe către o lume trecută, a căutării și regăsirii originilor; cu o acțiune de tip «roman polițist». Și nu în ultimul rând cu iubiri predestinate. O poveste hollywoodiană! Nu întâmplător mare parte din acțiune se desfășoară în San Francisco. Ca pasionat de istorie și cunoscător relativ a naturii umane, pot spune ca m-a fascinat această carte!”

Ștefan Străjeri, scriitor, Detroit, SUA

 

“Iată o carte cu șapte nivele de introspecție! O carte în care regăsesc Canada și care poartă mirosul puternic al vopselelor proaspete pentru pictură. Vopsele cu care Corina Ozon pictează, efectiv, odăile de suflet și culoarele vieților personajelor sale. Iubirile eroilor poveștii sunt transcendente, adesea împlinite și înrămate, imaginar, în stil baroc. Rame pe ale căror passe-partout autoarea se semnează fin, cu penița câtorva generații de trăiri intense. O carte ca o mânușă din dantelă a unei prințese de odinioară.”

Magdalena Manea, scriitoare, Toronto, Canada